Βαλασκατζής Ηλίας, 2023,Μελέτη και επεξεργασία προφορικού λόγου ελληνόφωνων ατόμων με νόσο Alzheimer
Γιώργος Κυριμλίδης, 2022, Η ανάπτυξη της ρηματικής όψης
Δανάη Τσίνιβιτς, 2021, Μικροδομή και μακροδομή στις αφηγήσεις αυτιστικών και χαρισματικών παιδιών
Αλεξάνδρα Δεβερτζή, 2021, Η κατανόηση των αναφορικών και ερωτηματικών δομών από παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού
Αντωνία Μπόζνου, 2021, Οι παύσεις στην ομιλία Ελλήνων ασθενών με νόσο του Alzheimer και υγιών ενηλίκων
Ιωάννα Κολοκυθά, 2021, Αναφορικές προτάσεις σε ελληνόφωνα παιδιά τυπικής ανάπτυξης
Χριστίνα Αλεξανδρή, 2021, Η επεξεργασία των δομών αναφορικής δέσμευσης στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Η επίλυση της αντωνυμικής αμφισημίας
Εύη Ζαχαριάδου, 2020, Πειραματική μελέτη του αυτιστικού λόγου στην Ελληνική: η κατανόηση και παραγωγή των προσωπικών αντωνυμιών «εγώ» και «εσύ»
Σοφία Αποστολοπούλου, 2020, Η γραμματική ικανότητα των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Δεδομένα από μια δοκιμασία επανάληψης προτάσεων
Σοφία Μπάνου, 2020, Κλιτικές αντωνυμίες στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Βασιλική Τερζή, 2020, Το φαινόμενο bridging στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και στην τυπική ανάπτυξη
Δημήτρης Κοτοπούλης, 2020, Η μορφοσυντακτική ταυτότητα των προθέσεων στη Νέα Ελληνική
Ελένη Κοτρώνη, 2018, Η δόμηση του αφηγήματος ως προς τους άξονες του χρόνου και της αιτίας: Μια αναπτυξιακή προσέγγιση
Αλεξάνδρα Κωστελέτου Κασσωτάκη, 2017, Η κατάκτηση της συμφωνίας υποκειμένου-ρήματος στην Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης
Πέγγυ Παπαγιαννάκη, 2017, Κατάκτηση των συνθέτων της Ελληνικής από παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή